Smlouva o kontrolní činnosti
Stavby a demolice, s.r.o.,
IČ: 66778899, DIČ: CZ66778899
se sídlem Praha 8, Sokolovská čp. 567,
zapsaný v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze v
odd. C vl. č. 6677,
zastoupený ing. Chrudošem Vykypělem, CSc.,
na straně jedné (dále jen vykonavatel)
a
Ubytovatel, a.s.,
IČ: 99009900, DIČ: CZ99009900,
se sídlem Ivančice, Brněnská čp. 78
zapsaná v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Brně v
odd. B vl. B. 9900,
zastoupené Václavem Bydlilem, předsedou představenstva,
na straně druhé (dále jen objednatel)
uzavřely tuto
s m l o u v u :
Čl. I.
Předmět smlouvy
1. Vykonavatel je podnikatelem v oblasti výstavby a demolic. Tuto
podnikatelskou činnost je oprávněn vykonávat na základě osvědčení Komory
stavitelů a demolitérů ČR.
2. Objednatel je podnikatelem v oblasti poskytování ubytovacích
služeb. V rámci této své činnosti provádí přestavbu hotelu Modrá hvězda ve
Zlíně, nám. Svobody čp. 6, kteréhož je výlučným vlastníkem, jak vyplývá z
výpisu z katastru nemovitostí, který tvoří přílohu č. 1 této smlouvy jako její
nedílná součást.
3. Přestavba je prováděna na základě smlouvy o dílo, uzavřené mezi
objednatelem a společností Stavbař, s.r.o., IČ: 44556677, která tvoří přílohu č.
2 této smlouvy jako její nedílná součást (dále jen stavba).
4. Touto smlouvou se vykonavatel zavazuje provést pro objednatele
kontrolu řádnosti provádění stavby.
Čl. II.
Doba a místo plnění
1. Kontrola podle předmětu této smlouvy bude prováděna pravidelně
od 1. 2.2006 každý týden v pátek mezi 10:00 až 13:00, a to až do předání hotové
stavby objednateli společností Stavbař, s.r.o., IČ: 44556677. Pokud nebudou
zahájeny práce na stavbě počínaje dnem 23.1.2006, posouvá se přiměřeně termín
zahájení pravidelných kontrol. O změně termínu zahájení prací na stavbě je
povinen objednatel neprodleně informovat vykonavatele.
2. Kontrole bude vždy přítomen stavbyvedoucí ze společnosti Stavbař,
s.r.o., IČ: 44556677. Provedení pravidelné kontroly se zaznamená do stavebního
deníku. Zaznamenání kontroly ve stavebním deníku nemá vliv na splnění
povinnosti uvedené v čl. V. odst. 3 této smlouvy - vyhotovení kontrolního osvědčení.
Čl. III.
Úplata
1. Za provedení kontroly se sjednává úplata ve výši 55.000 Kč
(slovy padesátpěttisíckorunčeských). K ceně bude připočítáno DPH v zákonné výši
platné v den uskutečněného zdanitelného plnění.
2. V úplatě jsou i zahrnuty nutné náklady vzniklé vykonavateli
kontroly v souvislosti s provedením kontroly, kromě cestovních nákladů.
3. Nárok na úplatu a úhradu nutných nákladů vzniká vykonavateli až
po té, co předá objednateli kontrolní osvědčení dle čl. V. této smlouvy.
4. Odměna za provedení kontroly a úhrada nutných nákladů jsou
splatné do 14 dnů ode dne vystavení daňového dokladu vykonavatelem, kterou je
vykonavatel povinen předat objednateli spolu s kontrolním osvědčením.
5. V případě, že objednatel kontroly neuhradí úplatu v uvedeném
termínu, bude povinen uhradit vykonavateli kontroly smluvní pokutu, která představuje
0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. Stejné podmínky…